Saturday 15 October 2011

Happy Birthday to Me ^_^

14 Oktober 2011 bersamaan dengan hari jumaat. . .
Hari Ulangtahun kelahiranku. . .

Ingin ku ucapkan kepada semua yang mempunyai tarikh kelahiran yang sama
Selamat Menyambut Hari Ulangtahun kelahiran yang ke-. . .. 
hehehe

Hari ini, aku bercadang mau balik awal pi kamsis. . .
Sebab aku tau kalau aku stay lagi lama. . .
akan ada lah rancangan2 untuk mengenakan aku. . .
seperti yang berlaku kepada zaza. . . 
Ngeri..hahaha

Habis dari kelas pneumatik dan hidraulik, 
aku balik pi library.. 
nak jumpa en. Iz pasal kertas kerja annual dinner...
petang tu dah setel. . .
dalam kiraanku, malamnya dah tak perlu ak ke library. . .
tapi sempat gak aku terkena dengan dorang azwanshah dan kak ros..
mak aih. . . 

Special from Kak Ros and Azwansyah. . .

Balik pi Kamsis. . .
Bagi meraikan hari kelahiranku ini.  . .
konon nak treat special lah diri aku yg kurang terurus ne. . .
Buka Laptop trus pasang drama korea. . .
Drama Sad Sonata lagi tu. . .
hehehe. . .

Tak lama jam 7.53pm. . .
Kak Desiree sms aku. . .
katanya en. Iz nak jumpa pasal kertas kerja. . .
Sah memang firasat aku akan kena juga ne. . .
setelah lama berdolak dalik. . .
aku pun chow pi library. . .
masuk bilik kerja. . .
suma ak tengok cool je..hm..memang sah. . .
Ada something wrong somewhere neh. . .
tapi ak biar kan ja. .  .

Meeting Bersama Mekh dan En. Izz. .
Banyak gak yg dibincangkan tu. . .
dan di sepanjang perbincangan kami tu. . .
Mula2, mirna ketuk bilik en. Izz. .
Katanya mw pinjam Marker Pen. . .
Hmn, satu klu dah mai dah. . .
Tak lama pastu, Sharul c Superman pla dtg dgn tujuan yg sama. . .
Pinjam marker pen gak. . .
Setelah itu, aman seketika . .

Dan Kemuncaknya. . .
Anas masuk dengan lappynya. . .
intro ayat tu, cewah.
' En. Izz ble tengok video ne, macam ada masalah.'
aku pun ikut gak berpaling & melihat 'video yg dimaksudkan tuh. . .

Video yg dimaksudkan, ialah video nyanyian selamat hari jadi versi upin & ipin. . .
Sah aku dah kena memang lah..gimik sungguh perbincangan suma neh. . .hahaha

Serentak intro dari anas tuh, ramai RP jdi follower dri belakang ar. . .
Sekaligus bersama cek coklat yg kretif selley. . .hehe
Dengan beberapa drpd mereka sanggup meletakkan lilin pewangi tu kat tangan dorang. .  .
Kesiannya, tahan sungguh!!
apa tidaknya, lilin tu cair pastu melimpah kat tapak tangan dorang. . .
Terharu sket air mata ne dalam hati lah..hehehe


Karya Superman (Sharul Nizam)

-Kreatif gak idea RPeanz ne-


Special thanks to:-
En. Izz
 Desiree
 Mekhadtu
Mirna
Superman RP
Rahim
Sofea
Abg Asmar
Anas
Nico
Fazriee
Zaini
Iznie
Hafizan
Yan
Ariffin
Yusnainda
Farhan
JJ
Jadelyn

Yang hadir pada malam tu . . .hehehe

No comments:

Post a Comment