Friday 13 April 2012

ADIK-BERADIK ANGKAT RAKAN PUSTAKA

Assalamualaikum W.B.T dan Salam Sejahtera.



Hari ini cerita tentang program " Kampung Adik-Beradik Angkat" yang Kelab Rakan Pustaka anjurkan khas untuk ahli-ahlinya. 97 ahli kelab Rakan Pustaka namun yang join program ne hanya sebahagian ja. Sebab program tu mula semasa Program Hari Keluarga Rakan Pustaka di Pulau Mamutik dan dilanjutkan sehingga ke Majlis Makan Malam Rakan Pustaka. Yang bestnya, kita hantar surat tapi dia tak tahu sapa yang hantar sebab surat tu tak letakkan nama pengirim. hanya diletakkan nama penerima ja.

Peti-Peti Surat RPeanz





Ya, itu lah peti-peti surat adik-beradik angkat. Walaupun nampak simple berasaskan surat khabar, itu tak menghalang untuk tulis surat pun. Ada yang kreatif sikit, diorang hias2 lew:-

Sampul Letter Asmida

Sampul Letter Ariffin

Sampul Letter Bamble

Sampul Letter Icha

Sampul Letter Kakakku Pija


Sampul Letter Mirna
Sampul Letter Abang Andy (Abg angkat aku masa sem 3)

Sampul Letter Superman RP

Sampul Letter Langga (Adek angkatku sem 5)

Sampul Letter John

Sampul Letter Panda

Sampul Letter E-dut


Ne lah sampul surat aku ^_^_^
Asal aku lepak kat bilik kerja, memang tak sah kalau aku tak singgah jenguk sampul surat aku. Kadang-kadang tu bersurat, kadang-kadang pula kosong ja. "Sibuk kali adekku ne" itu ja yg terlintas di fikiranku.hm, adek ke? hehe. Tapi adakalanya, aku dapat surat layang dri rpeanz lain gak. Makaseh bebanyak ek.

Surat dari adekku

Surat dari adekku
Letter from kakakku pija

Letter from chanda
Letter from Icha

Letter from Kakakku Pija

Letter from kakakku pija

These some letter I got for the whole this semester. 
oh ya, ada surat dari Ariffin lagi,tapi tak tahu letak kat mana dah. Huhu.

Aku pula selain daripada tulis surat untuk abang angkat, aku tulis surat ma RPeanz yang memberi impak kepada diri aku ne sepanjang aku berada di Kelab Rakan Pustaka ne.

Adekku Zaini (adek mmg adek2)

Nico de Coco (Klu bab tarian, mmg it's him)

Ahdeen Tambey (Classmate aku yang nakal2 tapi pandai emosi tetiba ne[haha])

Goku (Selalu memberi info2 baru dan wat lawak spontan selamber ja)
Abdul Rahim (cute2)

Azmi (ensemboi orgnya[haha])

Memandangkan esok malam merupakan majlis makan malam Rakan Pustaka yang juga merupakan saat-saat nak tau sapa adik-beradik angkat tu, meh sini aku revealkan dulu nama rpeanz yang aku cabut namanya iaitu Abang Ahmad Farhan Bin Johan, Diploma Kejuruteraan Elektrik, Semester 6.
Sampul Letter Abg Farhan (abg angkat aku sem 6 ne )
Suspennya aku ma abgku ne, aku tgk macam dia dah tau aku ne adiknya dan macam juga tidak.hehe, kenapa? ada ja scene macam nak terkantoi ne.haha. Hari tu, aku mo minta design banner projek ma dia, sebab dia kan terer dalam hal multimedia dan jdi org kuat unit multimedia Rakan Pustaka. Masa permulaan menulis tu, aku tersentak seketika terus tgk dia, "erk, dia perasan ke tulisanku ne?" itu yg terlintas di fikiran. Terus aku menulis dgn carefully hehe. Beberapa hari yang lalu, dia tanya semua yang ada dalam bilik kerja dan secara kebetulannya aku pun ada kat situ. aku ne pun dengan muka plastik, pi pura-pura cuba mengenali tulisan tu tapi wat2 tak kenal ne[hahaha]. Sandi juga aku kenakan ci farhan ne. sorry bro.(^_^)v

No comments:

Post a Comment