Thursday 3 May 2012

Preparation For My Last Paper DTP 6

~Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang~

Assalamualaikum W.B.T dan Salam Sejahtera.


Last PaePerr~ ungkapan yang agak popular di Politeknik Kota Kinabalu (PKK) termasuk diantara ahli Kelab Rakan Pustaka (RP) ekoran daripada tayangan "Lawak Ke Der".

Kertas Perperiksaanku yang terakhir iaitu subjek J5124 - Kawalan Kualiti pada jam 8.30 am merupakan subjek Cik Kasmawati Senawing yang aku rasa 50-50 saja. Apa pun aku cuba sedaya-upaya, maklumlah ~last paeperr~ kn.

Keadaan aku belajar untuk subjek kawalan kualiti

Nota-notaku yang melarat sampai ke dinding (^^,)
Mungkin agak semak pada pandangan, tapi itu lah aku.
Rasanya kalau aku nak belajar lagi, kena perlukan meja ala-ala meja pejabat gitu. Hehe.
~Usaha - Doa - Tawakal~

No comments:

Post a Comment