Monday 12 December 2011

Keputusan Rasmi Penilaian Sesi Jun 2011

Assalamualaikum w.b.t. dan salam sejahtera. . .


Hari ini merupakan hari yang ditunggu oleh seluruh warga pelajar Politeknik Kota Kinabalu termasuk aku sekali. Rasa dup. dap. dup. dap. ja sepanjang menunggu detik 12:00 tengah hari. Dari jam 10 am lagi aku dah duk mengadap pc. Memang berdugaan sungguh. First on Google Chrome, tak dapat connect Internet. tetiba la 'Limited Connection', mm aku dah agak dah ini akan berlaku. SIap setting beberapa minit baru dapat connect to the Internet. 

Sementara menunggu detik-detik itu, aku log in, nak check result semester lalu. 40 minit lagi nak ke jam 12:00 pm, dengan tak semena2nya, ak tak dapat masuk web polikk. adoi teruk. Tak tahan gak ak duk menunggu. ak offline. lebih kurang jam 4 petang bru ak dapat online balik. 


Check result kat http://exam.polikk.edu.my . Dah dapat log in tuh, perkara pertama ak tengok tawaran kamsis, hm, blum lagi ada khabarnya 16 Disember 2011 ne baru boleh check. then, check result, alhamdulillah, bersyukur kepada Ilahi. Kerana sebelum ne, ak ada mimpi buruk pasal result ne. hehe. Tup tap! tengok, semua oklah. Walaupun mungkin tak sehebat kawan2 yang lain, sekurang-kurangnya itu adalah usaha aku selama ini. Tahniah Amal. (Ucap tahniah pada diri sendiri yang dah berusaha) (^__^)v

No comments:

Post a Comment