Friday 8 June 2012

My Creation Image with Gimp (2)

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera

Susulan daripada karya yang pertamaku. Sebahagiannya tercetus hehehe hasil daripada kesilapan tapi nampak menarik jadi aku pun terus save lah. Ada yang aku tak sangka-sangka boleh transform jadi buruk dan sebaliknya. Sepanjang aku buat ni, baru aku faham macamana nak gunakan fungsi layer tu sedikit demi sedikit. Dulu, aku tak tahu nak tanya dengan siapa pasal ni. Apa pun itu dah tak kira lah. Baiklah teruskan dengan scroll down ke bawah lah ok. . .(^_^)

Light Colourful
1400 x 900 

Coklat Bunga Palang
1000 x 900

Black Light Pink
900 x 900

3 Sparkle Rainbow
900 x 900

Soft Pink Flower
1200 x 900

Rainbow Cross
1200 x 900

Rectangular Black With Light Sparkle
1200 x 900

3 Spot Like Mickey
1200 x 900

BroGreen Flower
1200 x 900

Bamboo Snake Shadows
1200 x 900

Pada asalnya, aku nak hasilkan image yang berlatar belakangkan warna yang lembut dan juga mengandungi warna-warna kesukaanku. Tapi ada masanya, kemahuan itu terpaksa diketepikan untuk memberi peluang kepada sesuatu yang baru untuk mempamerkan keunikannya. Ada beberapa karya di sini yang menggambarkan rasa perasaanku di waktu-waktu yang tertentu. Pendek kata, karya-karya tersebut mewakili perasaanku dan mengingatkan pada babak-babak kehidupanku.

Nota KaKi: aku mengalu-alukan sebarang tunjuk ajar dan respon yang dapat membantu aku untuk memperbaiki lagi sebarang kekurangan pada hasil-hasilanku ini. . .(^_^)v

No comments:

Post a Comment