Monday 2 June 2014

Mode Viva Project Innovation


Sementara yang lain dah on mode "Study Week". Manakala aku masih diselubungi bayangan viva mini project. Aku dah give up dah beberapa abad minggu yang lalu, tapi kerana 1 miss call dan bicara teman-teman yang caring tanya pasal aku dan secara tak langsung bagi aku keyakinan untuk up berdiri kembali. (uhuk~ touched. almost tears) Sebab aku tau, masuk u ni, semua jaga diri masing2. Jatuh kah bangun kah, pandai2 lah tanggung sendiri. Jazakallahu khairan, ya sahabat. Nda lama, Ibu call tanya beritaku di sini. "Ada apa masalah". " Ada. Masalah jiwa, perasaan." balasku. then my beloved mother assume me was fall in love with someone. Aigoo. Itulah padahnya, masa kerja dulu selalu buat lawak cintan-cintun dengan ibu. kena diri sendiri. hahaha. As always, ibu with her inspirational words. Thanks ibu. Dont worry Ibu, I'm still ok here and still dont have any commitment into that kind of future.

Some friends from poly already warned me about this years back ago. But still, last semester viva project memory is not a joke. Some questions flew without any convincing answer. Blown my spirit away. A few days more to 10 June, its my first final exam paper. hm.. gonna start this, after done my viva project. Insya-Allah.

"Ya Allah permudahkanlah segala urusanku dan jangan disulitkan. Kuatkan semangatku berdiri mengharungi cabaran hidup ini. Tingkatkan kesabaranku dan jauhkanlah aku dari segala bisikan yang menghasut kejahatan tiap masa..Aamiiiiin."

No comments:

Post a Comment